Ուղևորները դժգոհ են. «Fly One Armenia»-ն չի փոխհատուցում նրանց տոմսերի գումարները
«Fly One Armenia» ավիաընկերությունը, որը մոտ յոթ ամիս է, ինչ սկսել է Հայաստանից և դեպի Հայաստան ուղևորափոխադրումներ կատարել, արդեն հասցրել է բազմաթիվ բողոքներ ստանալ ուղևորներից։ Մարդիկ դժգոհում են, որ իրենց զանգերը և նամակները կա՛մ մնում են անպատասխան, կա՛մ շատ դժվարությամբ են կարողանում կապ հաստատել ավիաընկերության հետ։
Այս դժգոհություններին վերջին շրջանում ավելացել է նաև այն, որ գնված տոմսերի գումարները, որոնց չվերթներն այդպես էլ չեն կայացել կամ հետաձգվել են, ավիաընկերությունը դեռևս չի վերադարձրել ուղևորներին։
«Հետքը» զրուցել է «Fly One Armenia» ավիաընկերությունից տուժած ուղևորների հետ․ նրանց պատմությունները ներկայացնում ենք ստորև։
Երևան-Փարիզ
Ժասմեն Հայրապետյանն իր և դստեր համար Փարիզից դեպի Երևան տոմսերը գնել էր դեռևս այս տարվա հունվարին՝ մեկնումը ապրիլի 8-ին, իսկ վերադարձը՝ նույն ամսվա 23-ին։
«Fly One Armenia» ավիաընկերությունը մինչ այդ նրան ծանոթ չի եղել, բայց քանի որ տոմսերի արժեքը բավականին մատչելի է եղել, որոշել է գնել․ երկու տոմսի համար վճարել է 437 եվրո, առանձին վճարել է նաև բեռի համար։
«Ամսի 8-ին գնում ենք օդանավակայան, մեզ ասում են, որ այսօր թռիչք չկա, վաղն է, բայց դրա մասին մեզ նախապես չէին տեղեկացրել։ Էնտեղից զանգում եմ Հայաստան՝ իրենց գրասենյակ, կազմակերպում եմ, տոմսը փոխում են ապրիլի 9-ին։ Դրանից հետո նորից 200 կմ հետ ենք գալիս տուն, որ հաջորդ օրը էլի գնանք։ Ընթացքում ես հավելյալ 50 եվրո ճանապարհի վրա եմ ծախսում, 150 եվրո էլ հեռախոսակապի վրա»,-պատմում է Ժասմենը։
Վերադարձի չվերթը, որը պետք է կայանար արդեն ապրիլի 24-ին, հետաձգվում է։ Սկզբում տեղեկացնում են, որ թռիչքը տեղափոխվել է ապրիլի 25-ին, այնուհետև՝ չեղարկում։
«Զանգում եմ իրենց, ասում են՝ չվերթը անորոշ ժամանակով հետաձգվել է, նույնիսկ պատճառը չեն նշում նորմալ, ասում են՝ մինչև հունիս այս պահին վերադարձ չկա։ Մենք էլ չէինք կարող սպասել․ ես աշխատանքի էի, աղջիկս՝ դասի, տոմս ենք գնում «Transavia»-ից ու վերադառնում։ Նույն չվերթում շատ մարդիկ կային, ովքեր մեզ նման «Fly One Armenia»-ի տոմս էին գնել ու թռիչք չունեին»,-ասում է Ժասմենը։
Վերջին անգամ, երբ Ժասմեն Հայրապետյանը խոսել է ավիաընկերության աշխատակցի հետ ու հարցրել գումարի վերադարձի մասին, նրան պատասխանել են, որ այն կփոխանցեն իր հաշվեհամարին։ Երկու ամսից ավելի է՝ դեռ փոխհատուցում չի ստացել։
Ժասմենի ընկերը՝ ազգությամբ ֆրանսիացի Պատրիկ Լեֆեվղը, բազմաթիվ նամակներ է գրել ավիաընկերությանը, սակայն պատասխաններ չի ստացել։ Գումարի վերադարձի դիմումը գրելուց հետո «Fly One Armenia»-ից տեղեկացրել են, որ այն գործակալությունը, որի միջոցով գնվել է տոմսը, պետք է կապվի ավիաընկերության հետ, որից հետո կարող են սկսել վերադարձի գործընթացը։
«Մենք դիմեցինք գործակալությանը, իրենք մեզ ասացին, որ դա մեր գործը չէ, վերադարձը պետք է կատարի ավիաընկերությունը, դրանից հետո մենք ձեզ կփոխանցենք։ Մոտակա օրերին մենք նորից պատրաստվում ենք Հայաստան գալ ու անպայման գնալու ենք իրենց գրասենյակ՝ պարզաբանում ստանալու»,- ասում է Պատրիկ Լեֆեվղը։
Փարիզ-Երևան
Հայրիկո Հովհաննիսյանը Փարիզ-Երևան տոմսը գնել է մոտ 200 եվրոյով։ Չվերթի նախատեսված օրը՝ մայիսի 13-ին, օդնավակայան է գնացել, որտեղ պարզվել է, որ թռիչքը հաջորդ օրն է։ Մայիսի 14-ին թռիչքը չի կայացել, նույն պահին դրամարկղից նոր տոմս է գնել մոտ 500 եվրոյով ու եկել Հայաստան։
Ժամանելուց մեկ շաբաթ հետո Հայրիկո Հովհաննիսյանը և թոռնուհին՝ Ալյոնան, գնացել են «Fly One Armenia»-ի գրասենյակ՝ հանձնելու տոմսի փոխհատուցման դիմումը։ Նրանց պատասխանել են, որ գրավոր դիմումներ չեն ընդունում, պետք է առցանց լրացնեն։
«Երկրորդ անգամ արդեն մենակ եմ գնում իրենց գրասենյակ։ Ինձ ասում են՝ միջնորդ գործակալության (Mytrip) հետ կապվեք, թող մեզ գրեն, որ կարողանանք վերադարձնել գումարը։ Ասում եմ՝չէ՞ որ մենք տոմսը ձեզնից ենք գնել, ձեզ հետ ենք գործարք կնքել, միջնորդը ի՞նչ կապ ունի։ Ասում է՝ եթե մենք անգամ միջնորդին գումարը փոխանցենք, իրենք ձեզ չեն տալու»,-պատմում է Ալյոնան։
Ալյոնան կապ է հաստատում գործակալության հետ, որի միջոցով տոմսը գնել էին։ Այնտեղից նրան առաջարկում են կապ հաստատել ավիաընկերության հետ, խնդրել տրամադրել հաստատում, որ գումարը փոխանցվել է գործակալությանը՝ Mytrip-ին, որից հետո նրանք գումարը կվերադարձնեն։
«Ես իրենց ասում եմ՝ թռիչքը իրականացնելու էիք դուք, հետևաբար գումարը ձեզ մոտ է, իրենք ասում են՝ գումարն օդի մեջ է։ Էդ ժամանակ ես շատ նյարդայնացած էի, հազիվ էի ինձ զսպում, իրենք ասացին, որ ստիպված են անվտանգություն կանչել, որ դուրս գամ, չնայած ես բարձր չէի խոսում։ Ի վերջո, կանչեցին ու ես դուրս եկա»,-պատմում է Ալյոնա Հովհաննիսյանը։
Հիմա նրանք դիմել են իրավաբանի, որն էլ զբաղվում է այդ հարցով, որևէ նորություն մինչ այս պահը չկա։
«Իրենք մեզ առաջարկեցին տոմսը փոխարինել հուլիս ամսվա ընթացքում դեպի Փարիզ տոմսով։ Դա մեզ հարմար չէր, քանի որ պապիկս աշնանն է գնալու, բացի այդ՝ իրենք փոխհատուցման երեք ձև են առաջարկում, մենք ընտրում ենք գումարի վերադարձը»,-ասում է Ալյոնան։
Մոսկվա-Երևան
Ազատ Սիմոնյանն ապրում է Ռուսաստանի Դաշնության Խաբարովսկ քաղաքում, 2-3 տարին մեկ Հայաստան է գալիս՝ հիմականում «Aeroflot»-ով։ Այս տարի տեսել է, որ նոր ավիաընկերություն է հայտնվել շուկայում, առաջարկը մատչելի է եղել, որոշել է գնել։ Կնոջ տոմսի համար վճարել է 28500 ռուբլի (մոտ 200 հազ. ՀՀ դրամ), իսկ իր համար վճարել է «ՎՏԲ» բանկի բոնուսներով՝ 28500 բոնուս, որը համարժեք է նույնքան ռուբլու։
«Մենք հունիսի 24-ին Խաբարովսկից պիտի թռչեինք Մոսկվա, էնտեղից էլ՝ Հայաստան։ Թռիչքից 10 ժամ առաջ «Fly One Armenia»-ն մեզ հայտնում է, որ ժամը փոխվել է, չվերթն ավելի շուտ է։ Բայց քանի որ էդ դեպքում մենք չէինք հասցնի, խնդրեցինք հաջորդ օրը փոխեն թռիչքը։ Կնոջս տոմսը բարեհաջող եղավ, իսկ իմը՝ ոչ, ասեցին, որ իրենց համակարգում Մոսկվայից Երևան իմ տոմսը չկա։ Ասում եմ, որ միասին եմ գնել, հնարավոր չի նման բան լինի, ասում են, որ ձեր միջնորդ գործակալությունն է չեղարկել։ Ես կապվեցի «One to trip»-ի հետ, իրենք ասացին, որ նման բան չկա ու դուք թռիչք ունեք»,-պատմում է Ազատը։
Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուրում: