Գործարար Գևորգ Նալբանդյանն ամբողջությամբ գնել է «Hayways» ավիաընկերությունը
Հայկական «Hayways» ավիաընկերությունը (նախկինում՝ «Fly Armenia Airways»), որը ներկայում անցնում է օդանավ շահագործողի վկայական (ՕՇՎ) ստանալու գործընթացով, փոխել է սեփականատիրոջը, գրում է Hetq-ը:
ՕՇՎ ստանալու հայտի ուսումնասիրման վերջնաժամկետը հստակ չէ
Հիշեցնենք, որ 2019-ի հոկտեմբերին հիմնադրված ավիաընկերությունը առաջին անգամ 2020-ի հուլիսին էր ստացել ՕՇՎ (սա առեւտրային փոխադրումներ կատարելու իրավունք տվող փաստաթուղթ է), որի գործողությունը 1 տարի էր, սակայն այդ ընթացքում ավիաընկերությունն այդպես էլ որեւէ չվերթ չկատարեց, փոխարենը ՕՇՎ-ի գործողությունը քաղավիացիայի կոմիտեն (ՔԱԿ) երկու անգամ կասեցրեց, ընդ որում՝ երկրորդ անգամից հետո լրացավ նաեւ վկայականի գործողության ժամկետը:
Փոխադրումների հայկական շուկա կարող է մտնել «նոր» օպերատոր
2021-ի օգոստոսին «Fly Armenia Airways»-ն անվանափոխվել է՝ դառնալով «Hayways»: Վերջինս 2021-ի տերեվերջին կրկին դիմեց ՔԱԿ-ին՝ նոր ՕՇՎ ստանալու համար:
Կառավարության 2015 թ. որոշմամբ, որով հաստատվել է ՕՇՎ տալու կարգը, սահմանվել է, որ գործընթացն իրականացվում է 5 փուլով: Մարտի 28-ի դրությամբ, ինչպես տեղեկացել էինք ՔԱԿ-ից, «Hayways»-ի հայտը 3-րդ՝ փաստաթղթերի նախնական գնահատման փուլում էր: Այս փուլում կոմիտեի համապատասխան ստորաբաժանումներն ուսումնասիրում են հայտին կից ներկայացված փաստաթղթերը եւ կազմում համապատասխան եզրակացություններ: 4-րդ փուլում կոմիտեն ավիաընկերությունում իրականացնում է ստուգումներ եւ ուսումնասիրություններ, իսկ 5-րդը սերտիֆիկացման փուլն է, երբ կոմիտեն տալիս է ՕՇՎ կամ մերժում դրա տրամադրումը:
Վերը նշված որոշման համաձայն՝ ՕՇՎ տալու կամ այն մերժելու վերաբերյալ որոշումն ընդունվում է հայտը եւ դրան կից փաստաթղթերը ՔԱԿ-ում մուտքագրվելուց հետո 90 օրվա ընթացքում: Նախորդ անգամ կոմիտեին հարցրել էինք, թե երբ հայտնի կլինի պատասխանը: Սակայն ՔԱԿ-ը նշել էր, թե քանի որ հայտի քննարկումը 3-րդ փուլում է, որին պիտի հաջորդի 4-րդը, հնարավոր չէ կանխատեսել կամ կանխորոշել «Hayways»-ին ՕՇՎ տրամադրելու կամ դրա տրամադրումը մերժելու ժամկետները:
Հերթական հարցմամբ ՔԱԿ-ից հետաքրքրվել էինք, թե արդյոք չի լրացրել կառավարության որոշմամբ սահմանված 90-օրյա ժամկետը, եւ ինչ որոշում է կայացրել կոմիտեն: Վերջինս այս անգամ պատասխանել է. «90-օրյա ժամկետը լրանալու փաստը միանշանակ չէ եւ ենթակա է գնահատման ՔԱԿ-ի կողմից, մասնավորապես՝ համաձայն կառավարության 2015 թ. որոշմամբ հաստատված կարգի 14-րդ կետի՝ այն դեպքում, երբ հայտը եւ ներկայացված փաստաթղթերը լիարժեք չեն, հայտը համարվում է ընդունված հայտատուի կողմից վերջին անհրաժեշտ փաստաթուղթը կոմիտեում մուտքագրվելու պահից: «Hayways» ընկերության ՕՇՎ ստանալու վերաբերյալ հայտը ներկայում գտնվում է ուսումնասիրման փուլում»: Ստացվում է, որ մինչ այժմ վերջնականապես հստակ չէ, թե երբանից է կոմիտեն սկսել(ու) 90-օրյա ժամկետի հաշվարկը, որպեսզի պարզ լինի նաեւ ավիաընկերության հայտը բավարարելու կամ մերժելու վերջնաժամկետը։
Սկանդալային ինքնաթիռի վրայից հանվել է քրգործով դրված արգելանքը
«Fly Armenia Airways»-ը հիշվեց իր արտասահամանցի համասեփականատիրոջ սկանդալային անցյալով, որը 2020-ի դեկտեմբերին հեռացավ ընկերությունից, բայց հայկական ավիաընկերության անվան վրա է՛լ ավելի մեծ ստվեր գցեց 2021-ի փետրվարյան պատմությունը, երբ նրա անունով գրանցված օդանավը մինչ օրս չպարզված հանգամանքներում Ուկրաինայի փոխարեն հայտնվեց Իրանում, եւ միայն ապրիլին հաջողվեց այն տեղափոխել Երեւան:
ԱԱԾ-ն, որը քրգործ էր հարուցել օդանավ փախցնելու եւ փաստաթուղթ կեղծելու հատկանիշներով, կասեցրեց գործի քննությունը՝ չհանրայնացնելով կասեցման հիմքերը: Նույն ԱԱԾ-ն գործի շրջանակներում արգելանք էր դրել սկանդալային պատմության հերոսի՝ «Boeing 737-300» ինքնաթիռի (ՀՀ գրանցումը՝ EK-FAA) վրա, որը մինչ օրս կայանված է «Զվարթնոցում» (տես վերեւի լուսանկարում): Բայց «Հետքի» աղբյուրի տեղեկացմամբ՝ արգելանքն արդեն հանվել է օդանավի վրայից: Այսինքն՝ դրա սեփականատերը՝ շվեյցարական «BK Impex» ընկերությունը, ըստ էության, այն կարող է տանել Հայաստանից, եթե, իհարկե, օդանավի տեխնիկական վիճակը թույլ տա: Խնդիրն այն է, որ ինքնաթիռը ներկայում չունի թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատ:
Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուրում: