Գաղափարը պարզ է, խնդիրը հետևյալն է՝ լավագույն շրջանավարտներին որոշելու մեխանիզմը ո՞րն է. Տիգրան Ավինյան
ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը կառավարությունում կրթական ոլորտի բարեփոխումներին վերաբերող նախագծի քննարկման ժամանակ նշեց, որ ոլորտում որոշ չափով բարելավում կա, բայց նաև շարունակվում է իներցիոն գործընթացը, և խորքային փոփոխությունների կարիք կա: Նրա կարծիքով՝ հիմնական ուղղությունը ոչ թե բուհերի վրա կենտրոնանալն ու տեղեր բաժանելն է, այլ շրջանավարտներին համապատասխան ոլորտներում սերտիֆիկատներ տալու վրա կենտրոնանալը. եթե պետությունը հարկ է համարում այս և այլ ոլորտներում ունենալ համապատասխան մասնագետներ, այդ սերտիֆիկատների միջոցով պետք է հնարավորություն տալ շրջանավարտներին դիմելու այն բուհը, որը կցանկանան:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը խնդրեց մանրամասնել ասվածը: Ավինյանը ներկայացրեց, որ հիմա տեղերը տալիս են բուհերին՝ տարբեր մասնագիտություններով, չափաքանակներով, առաջարկում են՝ այդ բաշխումը չարվի, առաջարկում է չկանխորոշել՝ որ բուհին ինչքան տեղ են տալիս, այլ այդ տեղերը տալ դպրոցների լավագույն շրջանավարտներին՝ այն ուղղություններով, որ պետության համար գերակա ու կարևոր են համարվում, իսկ ապագա ուսանողներն էլ պետական ծառայության անցնելու հետ կապված որոշակի պարտավորություններ ստանձնեն:
«Այսինքն՝ չվարենք համահարթեցված և համալսարաններին չնեղացնելու քաղաքականություն, կենտրոնանանք արդյունավետության ու այն ուղղությունների վրա, որ պետության համար են կարևոր, կարծում եմ՝ այս շրջանակում նաև այդ «Աշխատիր, Հայաստան» ծրագրի շրջանակներում աշխատաշուկայի վերլուծություններ ենք ունենալու: Դա կարելի է այս գլոբալ ռեֆորմի հիմքում դնել»,- ասաց նա:
Վարչապետը հետաքրքրվեց.
«Գաղափարը պարզ է, խնդիրը հետևյալն է՝ լավագույն շրջանավարտներին որոշելու մեխանիզմը ո՞րն է»:
Ավինյանն ասաց, որ կենտրոնացված քննությամբ է որոշվում, նաև շրջանավարտը պետք է որևէ մասնագիտությամբ ուսումնառությունը շարունակելու ցանկություն հայտնի:
«Այսինքն՝ դիմորդը բուհ է ընդունվում, մենք ասում ենք, որ ընդունված է, ինքն է ընտրում՝ որ բուհ, որ մասնագիտությամբ: Ենթադրվում է, որ ընթացքում էլ կարող է բուհը փոխել»,- նշեց վարչապետը:
ՀՀ ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը հայտնեց, որ այս հարցը քննարկվում է նախարարությունում, դա ֆինանսական մոդելի փոփոխության հարց է, և այս մոդելն ինչ-որ չափով նաև այդ մոդելի տրամաբանության մեջ է:
«Այդ մոդելն էլ կա և քննարկելի է: Այստեղ հարցին որոշ առումով լուծում կտա բուհերի խոշորացման քաղաքականությունը, որ ունենք: «Աշխատիր, Հայաստան»-ը խնդիրներ կունենան, եթե նման վերլուծություն չլինի»,- ասաց նախարարը: