Երևան, 29.Մարտ.2024, 00:00 |
Հրազդանի կիրճում հայտնաբերվել է գողության մեղ... Դավիթ Օհանյանը նշանակվել է Սյունիքի առաջին ատ... Իշխանությանն անհանգստացրել է Արցախի նախագահի ... Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժին ներխուժելու դեպ... Հորը բռնության ենթարկելու, հարևանուհիներից մե... Դեղձենու մասսայական ծաղկումն Արարատյան դաշտու... Ռուսաստանը պատրաստ է նպաստել Երևանի և Բաքվի հ... Գևորգ Պապոյանը Կորեայի ԱԳ նախարարի տեղակալին ... Վարսեն Աղաբեկյանը նշականվել է Պաղեստինի Արտաք... Օդային ճանապարհով փորձ է արվել ՀՀ ներմուծել ա... Այսօր աշխատանքից ազատվելու դիմում եմ ներկայաց... «Քո կառուցած շենքից տեսանելի է իմ տան անցուդա... «Երեկոն Վլադիմիր Սոլովյովի հետ» և «Կիրակի երե... «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամը փրկեց այս տարվա ... Տարադրամի փոխարժեքները այսօրվա դրությամբ Այսօր Ավագ Ուրբաթ է, տեղի կունենա Խաչելության... Վերացվել է կաթնամթերքի արտադրության գործունեո... Հայաստանի և Ադրբեջանի խորհրդարանների ղեկավարն... Լևոն Քոչարյանի անունից կեղծ հայտարարություննե... Ի՞նչ եղանակ է սպասվում առաջիկա օրերին Աստղագուշակ՝ մարտի 29-ի համար Լանջազատ գյուղի ոլորանների մոտակայքում քարաթա... «Իրավունք». Փաշինյանը փակագծերը չի բացում. Ար... Դեսպան Գալստյանն ու Ռումինիայի ԱԳՆ պետքարտուղ... Էլեկտրաէներգիայի անջատման հասցեները մարտի 29-... Ապարան-Քուչակ ավտոճանապարհին բախվել են «VAZ»-... Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և... «Հրապարակ». Նիկոլ Փաշինյանը ոչինչ չի խնայում ... «Իրավունք». Ո՞ր դեղերը չեն մտնի էլեկտրոնային ... «Ժողովուրդ». Բաղմանյանի մեղավորությունը չի հա... «Ժողովուրդ». Գյումրիում Նիկոլ Փաշինյանին շատ ... «Հրապարակ». Ոսկեպարցիներն անհամբեր սպասում են... Ղազախստանի դեսպանատունը խորհուրդ է տվել լքել ... ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ․ Լարսը բ... «Ժողովուրդ». Նոր դիվանագիտական սկանդալ է հասո... «Իրավունք». Նիկոլ Փաշինյանի նյարդերը տեղի են ... «Ժողովուրդ». Ովքե՞ր են ընդգրկված լինելու Հայկ... «Հրապարակ». Դիանա Գալոյանը նոր պաշտոն կստանա՞... «Հրապարակ». Իշխան Սաղաթելյանի հոր նկատմամբ դա... Դեղերը, վիտամինները պետք է պահվեն երեխաների հ... Վրաստանի լեռնադահուկային հանգստավայրում ձնահյ... «ՎԱԶ-21214»-ի 31-ամյա վարորդը մահացել է Գազայում սովը կարող է դիտվել որպես պատերազմի ... Վերացվել է հանրային սննդի օբյեկտի արտադրական ... Հանրակրթության նոր չափորոշիչի ներդրմանը զուգա... Վրաստանից ժամանած պատվիրակությունն այցելել է ... Սուրբ Աստվածամայր» ԲԿ-ն շուտով կունենա անհետա... Երևանում և Գողթանիկ գյուղում կատարված խուզարկ... ՀՀ իշխանությունը ամեն կերպ մոռացության է տալի... Արմեն Գևորգյանը ԵԽԽՎ դիտորդական առաքելության ... Որոշում եմ կայացրել այս պահին չհավակնել ԲԴԽ դ... Ռուսաստանում տեղի ունեցած ահաբեկչության գործո... Վլադիմիր Վարդանյանը կմասնակցի Մարդու իրավունք... Օգնության հասած ավտոմեքենայում հրդեհ է բռնկվե... ՔՊ նախաձեռնող խմբի նիստում քննարկվել են եվրոպ... ՀՀ-ին 92,3 մլն եվրոյի վարկ և 16 մլն դոլարի դր... Պապիկյանն այցելել է «Բաղրամյան» զորավարժարան,... «Հայաստանում որևէ մեկն օրենքով իրավունք չունի... ԿԳՄՍ փոխնախարարը Գվինեայի դեսպանին է ներկայաց... «Ռուսաստանը մեզ խաբեց և փորձեց ներքաշել նոր պ... Բաղանիսցիները զայրացած են. վրդովված են իշխանո... ՀՀ-ն 300 հազար դոլարի նվիրատվություն կտա Ճապո... Պապիկյանն այցելել է «Բաղրամյան» զորավարժարան,... Տաք օդային հոսանքներ են ներթափանցում Հայաստան... Երևանի նոր գլխավոր հատակագիծը կլինի թվայնացվա... Հետախուզվում էր ՌԴ-ում մահվան ելքով վթարի մեղ... Ընտանիքիս անդամներին հետապնդելով՝ փորձում են ... Մայր Աթոռում կատարվեց Ոտնլվայի կարգը (լուսանկ... Խոշոր ավտովթար՝ Երևանում․ վարորդները տեղափոխվ... ՏԿԵ նախարարությունում տեղի է ունեցել ՀՀ ՔՏՀԱ ... Ֆրանսիայում Սուրբ Զատիկին ընդառաջ կխստացվի հս... Վիճաբանություն և ծեծկռտուք՝ անչափահասների մաս... Եվրոպական խորհրդի քաղաքական եւ անվտանգության ... Արթուր Աբրահամի հոր հոգեհանգիստը տեղի կունենա... Թուրքիայի ընդդիմությունը մտադիր է պատասխան հա... Հայաստանն այսօր գտնվում է բարդ, պատմական ժամա... Բախվել են շտապօգնության ավտոմեքենան ու «Merce... «Տղաները շատ լավ էին»․ Աղվան Վարդանյանն այցել... Կերկարաձգվեն ԼՂ-ից բռնի տեղահանված անձանց կեն... Ստացվում է՝ «ժողովրդավարության բաստիոնի» կառա... Այրվել է անասնակեր Հայաստանի եւ Վրաստանի խորհրդարանների գիտությա... Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին հիշատակեց Հիսու... Կառավարությունը գումար է հատկացրել Սերգեյ Փար... Ռուբինյանի և Վրաստանի խորհրդարանի պատվիրակութ... Ոչ ոք չի ասում, որ Արցախի կառավարության լիազո... Հայտնի է՝ ով է ճանաչվել Լա Լիգայի՝ մարտ ամսվա... 228 մլն դոլար՝ Բալթյան երկրներին 2024 թ. պաշտ... Մեկնարկել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մ... ՄԻԵԴ-ն ընդունել է Արթուր Դանիելյանի և Արմեն Ա... Փաշինյանի գլխավորությամբ քննարկվել է «Հայփոստ... Չեմ բացառում, որ այսօր հնչած հայտարարությունն... Ժաննա Անդրեասյանն ու Ֆրանսիայի դեսպանը այցելե... Հերթական աջակցությունը` Լիբանանում գործող 16 ... Պարզվել է 20-ամյա հղի կնոջ մահվան պատճառը. մե... Որակի հարցում զիջում չի լինելու. շինարարներին... Իսրայելը հայտնել է Լիբանանից հրթիռների արձակմ... Արարատի կոնյակի գործարանում վերահսկողություն ... ՀՀ կառավարությունը մարդասիրական օգնություն է ... Բուլղարիայում տեղի կունենան արտահերթ խորհրդար...

Իրազեկ և անիրազեկ վարորդներն ու նրանց խնդիրները

Ճանապարհային երթևեկության խրթին վիճակը վերջին տարիներին լուրջ ահազանգ է դարձել. երթևեկության հակասական նշաններ, արագաչափների պատճառով առաջացած թյուրիմացություններ և դրանց հետևանքով չարդարացված ու անհիմն տուգանքներ, որոնք կարող են ճանապարհը շարունակել մինչև Դատական ակտերի հարկադիր կատարման ծառայություն և դատական քաշքշուկներ: Այս ամենին գումարվում են կարկատված ճանապարհներն ու տարբեր պատճառներով առաջացող խցանումները, և վարորդները խճճվում են այսօրինակ լաբիրինթոսում;

Ստեղծված իրավիճակի «մեղավորն» ու պատասխանատուն, իհարկե, մեկ կողմը չէ: Լաբիրինթոսի մի ծայրում վարորդն է, ով կա՛մ իրազեկված է իր իրավունքների և պարտականությունների մասին, կա՛մ ոչ, մյուսում՝ օրենքն ու Ճանապարհային ոստիկանությունը:

Վարորդները երկու կատեգորիայի են բաժանվում՝ նրանք, ովքեր ոչ մի պայմանի փոփոխության դեպքում չեն ցանկանում փոխվել, և նրանք, ովքեր ամեն բարեփոխումից աշխատում են օգուտ քաղել՝ իրենց իրավունքի պաշտպանությանը ձեռնամուխ լինելով:

«Նրանք, ովքեր իրենց իրավունքի պաշտպանությունն արհամարհում են կամ զլանում ենթարկվել օրենքին, երթևեկության ոլորտում թե այլ իրավահարաբերություններում միշտ խնդրի լուծումը տեսնում են կաշառք առաջարկելու կամ հարևան-բարեկամ կապերն օգտագործելու մեջ: Այս խմբի վարորդների մեծ մասը երթևեկության տարրական կանոններից, օրենքից ընդհանրապես տեղեկացված չէ, մյուս մասն էլ հազվադեպ ցանկանալով պաշտպանել իր իրավունքը և բախվելով առաջին խոչընդոտող հանգամանքին՝ ստիպված կիրառում է իրավիճակից հեշտ ազատվելու սկզբունքը»,- նշում է «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության համահիմնադիր, փաստաբան Արտակ Խաչատրյանը՝ հավելելով, որ վարորդների մյուս խումբը, որը չի ընտրում «հեշտ լուծման» տարբերակը, նախընտրում է միշտ տեղյալ լինել օրենսդրությանը և դրա փոփոխություններին, մասնակցում է հասարակական նախաձեռնություններին: Նրանց իրավագիտակցությունը կարելի է գնահատել միջինից բարձր, որոշ դեպքերում նույնիսկ ավելի տեղեկացված, քան իրավապահ մարմնի աշխատակիցները:

Այս դեպքում վարորդների կողմից երթևեկության խնդիրների քաջատեղյակությունը հանգեցնելու են ոլորտում կարգուկանոնի հաստատմանը:

Վերադառնալով խնդրի «հեշտ տարբերակը» նախընտրողների խնդրին՝ հարկ է նշել, որ ոլորտի կարգավորմամբ զբաղվող մարմինները ևս պետք է շահագրգռված լինեն վարորդների իրավագիտակցության մակարդակը բարձրացնելու հարցում: Արտակ Խաչատրյանը, սակայն, փաստում է, որ ավելի շատ քայլեր են ձեռնարկվում հենց վարորդների կողմից, ներկայումս վարորդներն ավելի մեծ ներդրում ունեն ոլորտի կայացման գործում, քան դրա համար լիազորված մարմինը: Նրանք միավորվում են հասարակական միավորումների շուրջ, կազմակերպում տարբեր թռուցիկների, հոդվածների, հայտարարությունների հրապարակում, դրանք տարածում, սակայն բախվում են մեկ այլ խնդրի.

«Ռեսուրսների անբավարարվածություն է լինում, քանի որ օգտագործվում են սեփական միջոցները, իսկ պետական աջակցությունը բացակայում է»:

Երթևեկության ոլորտի խնդիրները լուծելու համար ձեռնարկվում են միջոցներ, որպեսզի մտահոգ քաղաքացիները միավորեն իրենց ռեսուրսները՝ և ոչ միայն նյութական: «Շատ դեպքերում ոչ նյութական ռեսուրսների ներդրումն ու դրանց ճիշտ կառավարումն ավելի մեծ արդյունք է տալիս: Նման դեպքի վառ օրինակ է, երբ վարորդների կողմից փորձ կատարվեց ստեղծելու ճանապարհային կանոնների խախտման համար տուգանքների բողոքարկման կիսաավտոմատացված համակարգի ներդրումը: Ստեղծվեց մի հարթակ, որը թույլ էր տալիս ամեն վարորդի համացանցի միջոցով ձևանմուշում լրացնել անձնական տվյալներն ու բողոքն ուղարկել դատական լսումների: Դրա շնորհիվ Վարչական դատարանում կտրուկ աճեց հայցադիմումների թիվը»,- նշում է «Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ի հիմնադիրը:

Նրա խոսքով՝ այժմ այդ գաղափարի պես կարող են լինել այլ գաղափարներ, օրինակ՝ վարորդների համար արագ արձագանքման խմբի կամ թեժ հեռախոսագծի ստեղծումը նույնպես արդյունավետ կլինի վարորդների համար: «Թեժ գիծն էֆեկտիվ կլինի նաև հենց Ճանապարհային ոստիկանության կողմից ստեղծվելով: Այն կլինի պրիմիտիվ, բայց չափազանց արդյունավետ; Ուղղակի ՃՈ մեքենաների դռների, գովազդային պաստառների վրա նշվի վստահության հեռախոսահամարը»,- առաջարկում է Արտակ Խաչատրյանը:

Ճանապարհային օրենսդրությունում կան բացթողումներ: Երթևեկության կանոնները մշակվել են 20-րդ դարի կեսերին, երբ մեքենաները դեռևս այքան համատարած չէին, և մեքենաների սակավաթվությունն ապահովում էր ասֆալտի երկարակեցությունը, իսկ մեր օրերում շինարարության կարիք է առաջանում տարին երկու անգամ: Միջազգային փորձի հետ համեմատելով՝ նշենք, որ եվրոպական երկրներում կան շինարարական նորմատիվներ, որոնցով որոշվում է, թե քանի վերգետնյա և ստորգետնյա կայանատեղիներ պետք է ապահովի տվյալ շինությունը, ինչը մեր երկրում դեռևս չի կիրառվում:

Որպես բացթողման օրինակներից մեկը՝ Արտակ Խաչատրյանը նշում է հետընթաց վարելու միջոցով կայանում անելու մանևրը, որը, պարզվում է, օրենսդրությամն նախատեսված չէ: «Այս ձևով կայանում անելու դեպքում տեսախցիկն արձանագրում է միակողմանի երթևեկությամբ ճանապարհին հետընթաց վարում, ինչն արգելված է օրենքով, և որի համար նախատեսված է վարչական պատասխանատվություն: Սակայն օրենքը չի նախատեսել և չի տարանջատել հետընթաց վարումն ըստ նպատակների՝ կայանում կամ մեկ այլ բան»:

Պատկերն արդեն պարզ է. օրենսդրական բացի պատճառով տուժում է թեկուզև օրինապահ վարորդը, շահում՝ լիազոր մարմինը:

«Նմանօրինակ օրենսդրական բացթողումներն անսպառ են, իսկ հետևանքները չափազանց ծանր են վարոդների համար, քանի որ նյութապես վնասվում են անձինք, ովքեր պահպանում են կանոնները, սակայն անհիմն ենթարկվում են վարչական պատասխանատվության»,- փաստում է ՀԿ-ի համահիմնադիրը:

Բացթողումներից են նաև կամայական և կանոններով չնախատեսված գծանշումները, ճանապարհային նշանների բացակայությունը, տարօրինակ, իրար հակասող նշանների առկայությունը, հին և նոր ճանապարհային նշանների միաժամանակյա և իրար հակասող գծանշումների առկայությունը, որը թյուրընկալման առջև է կանգնեցնում վարորդին և ճանապարհատրանսպորտային պատահարների պատճառ դառնալով՝ կարող է սպառնալ նրանց կյանքին և առողջությանը: Այսինքն՝ խախտվում է «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքը, որի 5-րդ հոդվածի (Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման բնագավառում պետական քաղաքականության սկզբունքները) կետերում սահմանվում է, որ այդ սկզբունքներն են

1) Երթևկության մասնակիցների կյանքի և առողջության գերակայությունը տնտեսավարման գործունեության արդյունքների նկատմամբ

2) Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման ժամանակ քաղաքացիների, հասարակության և պետության իրավունքների ու օրինական շահերի հաշվեկշռվածության ապահովումը.

3) Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովմանն ուղղված գործունեության նկատմամբ ծրագրային-նպատակային մոտեցումը

4) Ճանապարհային երթևեկության իրականացման միասնական կարգի սահմանումը:

2016թ-ի պաշտոնական տվյալների համաձայն ՀՀ տարածում բացակայել է 4000 ճանապարհային նշան:

Խնդիր է առաջացնում այն փաստը, որ ՀՀ տարածքում տարբեր ճանապարհահատվածների համար պատասխանատու են տարբեր կառույցներ, որոշ տեղերում համայնքները, որոշ հատվածներում պատասխանատու է Տրանսպորտի նախարարությունը, որոշներում՝ Ճանապարհային ոստիկանությունը: Եվ հենց միասնական համակարգի բացակայությունը թույլ չի տալիս մոնիտորինգն ու աշխատանքները պատշաճ կատարել:

«Երևանում կարելի է փաստել, որ միայն նոր կառուցվող ճանապարհներն են հարմարեցված վարորդների կոմֆորտին, տեղադրված են ճանապարհային նշանները կարգին համապատասխան, գծանշումները արտացոլվում են, բացակայում է դրանց երթևեկելի մասերի եզրերին ապօրինի շինարարությունը: Մնացած մասով դանդաղ են կատարվում անհրաժեշտ փոփոխությունները, լուսացույցները նորով փոխարինվում են ըստ ծայրահեղ անհրաժեշտության, երթևեկության կազմակերպման հարցերով կոմպետենտ անձինք դրսևորում են ծայրահեղ անգրագիտություն»,- եզրափակում է Արտակ Խաչատրյանը:

Գծանշումների արտացոլման հարցը վարորդների շրջանում լուրջ դժգոհություն է առաջացնում: «Շատ են դեպքերը, երբ չես նկատում դրանք, որովհետև ջնջված են լինում»,- դժգոհում է Մոնիկա Հովհաննիսյանը, ում անհանգստացնում է նաև այն խնդիրը, որ քաղաքի տարբեր հատվածներում խաչմերուկներում չկան լուսացույցներ. «Վարորդը չգիտի՝ ինչ անի՝ զիջի հետիոտներին, թե հատի խաչմերուկը: Օրինակ՝ հենց քաղաքի կենտրոնական և ծանրաբեռնված փողոցներից մեկում՝ Աբովյան-Մոսկովյան խաչմերուկում լուսացույց չկա, գծանշումն էլ չի երևում: Տրամաբանական հետևանքը վթարային իրավիճակներն են այս հատվածում և վրաերթերը»,- նշում է արդեն մի քանի տարի մեքենա վարող Մոնիկա Հովհաննիսյանը, ում երբեմն խանգարում է նաև քաղաքի լուսավորությունը: «Ծայրամասային թաղամասերում քիչ է լուսավորությունը, կամ ոչ ճիշտ ձևով է և խանգարում է տեսողությանդ: Քարուքանդ ճանապարհների մասին ընդհանրապես կնախընտրեմ լռել»,-նշում է նա:

Գոհար Միրզոյան

դիտվել է 294 անգամ
Հրազդանի կիրճում հայտնաբերվել է գողության մեղ... Դավիթ Օհանյանը նշանակվել է Սյունիքի առաջին ատ... Իշխանությանն անհանգստացրել է Արցախի նախագահի ... Ոստիկանության Նոր Նորքի բաժին ներխուժելու դեպ... Հորը բռնության ենթարկելու, հարևանուհիներից մե... Դեղձենու մասսայական ծաղկումն Արարատյան դաշտու... Ռուսաստանը պատրաստ է նպաստել Երևանի և Բաքվի հ... Գևորգ Պապոյանը Կորեայի ԱԳ նախարարի տեղակալին ... Վարսեն Աղաբեկյանը նշականվել է Պաղեստինի Արտաք... Օդային ճանապարհով փորձ է արվել ՀՀ ներմուծել ա... Այսօր աշխատանքից ազատվելու դիմում եմ ներկայաց... «Քո կառուցած շենքից տեսանելի է իմ տան անցուդա... «Երեկոն Վլադիմիր Սոլովյովի հետ» և «Կիրակի երե... «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամը փրկեց այս տարվա ... Տարադրամի փոխարժեքները այսօրվա դրությամբ Այսօր Ավագ Ուրբաթ է, տեղի կունենա Խաչելության... Վերացվել է կաթնամթերքի արտադրության գործունեո... Հայաստանի և Ադրբեջանի խորհրդարանների ղեկավարն... Լևոն Քոչարյանի անունից կեղծ հայտարարություննե... Ի՞նչ եղանակ է սպասվում առաջիկա օրերին Աստղագուշակ՝ մարտի 29-ի համար Լանջազատ գյուղի ոլորանների մոտակայքում քարաթա... «Իրավունք». Փաշինյանը փակագծերը չի բացում. Ար... Դեսպան Գալստյանն ու Ռումինիայի ԱԳՆ պետքարտուղ... Էլեկտրաէներգիայի անջատման հասցեները մարտի 29-... Ապարան-Քուչակ ավտոճանապարհին բախվել են «VAZ»-... Ղրղզստանի մայրաքաղաքում ավազամրրիկից շենքեր և... «Հրապարակ». Նիկոլ Փաշինյանը ոչինչ չի խնայում ... «Իրավունք». Ո՞ր դեղերը չեն մտնի էլեկտրոնային ... «Ժողովուրդ». Բաղմանյանի մեղավորությունը չի հա... «Ժողովուրդ». Գյումրիում Նիկոլ Փաշինյանին շատ ... «Հրապարակ». Ոսկեպարցիներն անհամբեր սպասում են... Ղազախստանի դեսպանատունը խորհուրդ է տվել լքել ... ՀՀ տարածքում կան փակ ավտոճանապարհներ․ Լարսը բ... «Ժողովուրդ». Նոր դիվանագիտական սկանդալ է հասո... «Իրավունք». Նիկոլ Փաշինյանի նյարդերը տեղի են ... «Ժողովուրդ». Ովքե՞ր են ընդգրկված լինելու Հայկ... «Հրապարակ». Դիանա Գալոյանը նոր պաշտոն կստանա՞... «Հրապարակ». Իշխան Սաղաթելյանի հոր նկատմամբ դա... Դեղերը, վիտամինները պետք է պահվեն երեխաների հ... Վրաստանի լեռնադահուկային հանգստավայրում ձնահյ... «ՎԱԶ-21214»-ի 31-ամյա վարորդը մահացել է Գազայում սովը կարող է դիտվել որպես պատերազմի ... Վերացվել է հանրային սննդի օբյեկտի արտադրական ... Հանրակրթության նոր չափորոշիչի ներդրմանը զուգա... Վրաստանից ժամանած պատվիրակությունն այցելել է ... Սուրբ Աստվածամայր» ԲԿ-ն շուտով կունենա անհետա... Երևանում և Գողթանիկ գյուղում կատարված խուզարկ... ՀՀ իշխանությունը ամեն կերպ մոռացության է տալի... Արմեն Գևորգյանը ԵԽԽՎ դիտորդական առաքելության ... Որոշում եմ կայացրել այս պահին չհավակնել ԲԴԽ դ... Ռուսաստանում տեղի ունեցած ահաբեկչության գործո... Վլադիմիր Վարդանյանը կմասնակցի Մարդու իրավունք... Օգնության հասած ավտոմեքենայում հրդեհ է բռնկվե... ՔՊ նախաձեռնող խմբի նիստում քննարկվել են եվրոպ... ՀՀ-ին 92,3 մլն եվրոյի վարկ և 16 մլն դոլարի դր... Պապիկյանն այցելել է «Բաղրամյան» զորավարժարան,... «Հայաստանում որևէ մեկն օրենքով իրավունք չունի... ԿԳՄՍ փոխնախարարը Գվինեայի դեսպանին է ներկայաց... «Ռուսաստանը մեզ խաբեց և փորձեց ներքաշել նոր պ... Բաղանիսցիները զայրացած են. վրդովված են իշխանո... ՀՀ-ն 300 հազար դոլարի նվիրատվություն կտա Ճապո... Պապիկյանն այցելել է «Բաղրամյան» զորավարժարան,... Տաք օդային հոսանքներ են ներթափանցում Հայաստան... Երևանի նոր գլխավոր հատակագիծը կլինի թվայնացվա... Հետախուզվում էր ՌԴ-ում մահվան ելքով վթարի մեղ... Ընտանիքիս անդամներին հետապնդելով՝ փորձում են ... Մայր Աթոռում կատարվեց Ոտնլվայի կարգը (լուսանկ... Խոշոր ավտովթար՝ Երևանում․ վարորդները տեղափոխվ... ՏԿԵ նախարարությունում տեղի է ունեցել ՀՀ ՔՏՀԱ ... Ֆրանսիայում Սուրբ Զատիկին ընդառաջ կխստացվի հս... Վիճաբանություն և ծեծկռտուք՝ անչափահասների մաս... Եվրոպական խորհրդի քաղաքական եւ անվտանգության ... Արթուր Աբրահամի հոր հոգեհանգիստը տեղի կունենա... Թուրքիայի ընդդիմությունը մտադիր է պատասխան հա... Հայաստանն այսօր գտնվում է բարդ, պատմական ժամա... Բախվել են շտապօգնության ավտոմեքենան ու «Merce... «Տղաները շատ լավ էին»․ Աղվան Վարդանյանն այցել... Կերկարաձգվեն ԼՂ-ից բռնի տեղահանված անձանց կեն... Ստացվում է՝ «ժողովրդավարության բաստիոնի» կառա... Այրվել է անասնակեր Հայաստանի եւ Վրաստանի խորհրդարանների գիտությա... Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին հիշատակեց Հիսու... Կառավարությունը գումար է հատկացրել Սերգեյ Փար... Ռուբինյանի և Վրաստանի խորհրդարանի պատվիրակութ... Ոչ ոք չի ասում, որ Արցախի կառավարության լիազո... Հայտնի է՝ ով է ճանաչվել Լա Լիգայի՝ մարտ ամսվա... 228 մլն դոլար՝ Բալթյան երկրներին 2024 թ. պաշտ... Մեկնարկել է բարձրագույն կրթություն չունեցող մ... ՄԻԵԴ-ն ընդունել է Արթուր Դանիելյանի և Արմեն Ա... Փաշինյանի գլխավորությամբ քննարկվել է «Հայփոստ... Չեմ բացառում, որ այսօր հնչած հայտարարությունն... Ժաննա Անդրեասյանն ու Ֆրանսիայի դեսպանը այցելե... Հերթական աջակցությունը` Լիբանանում գործող 16 ... Պարզվել է 20-ամյա հղի կնոջ մահվան պատճառը. մե... Որակի հարցում զիջում չի լինելու. շինարարներին... Իսրայելը հայտնել է Լիբանանից հրթիռների արձակմ... Արարատի կոնյակի գործարանում վերահսկողություն ... ՀՀ կառավարությունը մարդասիրական օգնություն է ... Բուլղարիայում տեղի կունենան արտահերթ խորհրդար...
Ամենաընթերցվածը
website by Sargssyan