Գոհար Գասպարյանի և հանրայինի թիմի մտքի թռիչքը՝ պլագիատ անել իսկական «Եվրատեսիլ» մրցույթի կառուցվածքը
Երևի հանրայինը ու Գոհարը երկար ու շատ երկար մտածեցին, թե ինչ նորանոր գաղափարով պարուրեն այս մրցույթը ու ինչ քայլի դիմեն, որ ոչ մեկը կյանքում արած չլինի, ավելի քան վստահ եմ, որ էտդմտածելու վրա էլ բյուջեից մի 20 հազար դոլար ծախսել են ու վերջում հասել են նրան, որ նրանց նորությունը կկայանա նրանում, որ նրանք պլագիատ կանեն իսկական մրցույթը, այն է.
Մշտական հաղորդավար չկա: Գոհարը բավարարում է Եվրատեսիլ մրցույթում հաղորդվարուհի լինելու իր ցանկությունը. կանաչ սենյակ, ամեն մասնակից ելույթից առաջ փոքր տեսանյութով ներկայանում է, ելույթ ունենում ու հետո մյուս մասնակիցը:
Կարճ ասած՝ Գոհարի ու հանրայինի նորույթը... ոչ մի նոր բան:
Կարճ ասած-2՝ «թուվելֆ փոյթս գոզ թու Գոհարի ու հանրայինի թիմի մտքի թռիչքին»:
Անկախ Հայաստան. Ֆեյսբուք